Heeft de reclame van Chanel invloed gehad op de keuze van uw parfum?
Wij hebben twee interviews gehouden, één daarvan was met Gretha Boerma. Het interview is opgenomen, hieronder staat het interview in de geschreven versie.
Koopt u wel eens parfum?
Ja, ik koop wel een parfum.
Heeft u ook wel eens Chanel parfum gekocht?
Nee, niet gekocht maar wel gekregen.
Heeft een parfumreclame invloed gehad op het kopen van uw parfum?
Bij de laatste aankoop wel, ik heb de laatste keer het flesje Cool Water gekocht. Dat heb ik in een reclameblaadje gezien en toen ik in de winkel kwam herkende ik het flesje. Dus in principe ben ik door de reclame op het idee gekomen.
Hebben reclames in het algemeen invloed op uw koopgedrag?
Soms wel, soms niet. Ik denk soms dat je in onbekende producten, dat je daar door reclame herkenning in vindt en dan toch eens wat dingen gaat uitproberen. Dus het kan wel degelijk.
Het tweede interview is gehouden met Loes Waalkens. Ook deze is opgenomen, hieronder staat de geschreven versie. Voorafgaand aan dit interview wordt er een reclame laten zien van Chanel.
Wat voor beeld heeft u van Chanel na het kijken van deze reclame?
Dat het een geur is voor stoere vrouwen.
En waarom dat?
Omdat zij een onafhankelijke vrouw is, die zich niet om de vinger van een man laat winden.
En daar zorgt Chanel voor?
En daar zorgt Chanel voor.
Wij willen deze twee vrouwen heel erg bedanken voor hun medewerking!
Maak jouw eigen website met JouwWeb